środa, 7 czerwca 2017

Tekstury górą!

Czasami z produktów, które nie zachwycają mnie od samego początku uda mi się zrobić coś ciekawego. Dzisiaj jest to dla Scrap&Art jest to wpis do journala, który zawiera w sobie dużo ciekawych tekstur. Pasty z efektem kamienia i zestaw do patyny pomógł mi uzyskać same dobro na powierzchni.

Zdjęcie użytkownika Scrap & Art.
Pasty nałożyłam przez szablon, co nie jest żadną nowością. To, że są przeznaczone wg producenta do efektu patyny nie oznacza, że nie można z nimi eksperymentować. Przyznam, że męczące jest (dla mnie) puszkowanie produktów przez ludzi i klasyfikowanie tak, jak niby "zalecane" Fajnie jest odkrywać inne zastosowania i możliwości :) 
Jak widać, u mnie mało patynowo wyszło z tą patyną :)

Zdjęcie użytkownika Scrap & Art.

Zdjęcie użytkownika Scrap & Art.

Zdjęcie użytkownika Scrap & Art.

użyłam:
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza