niedziela, 26 marca 2017

CREATE IT - pierwsze stemple

Journaling for me is a true and direct way we can express ourselves. When I started, I was fascinated with form and message conveyed. That time I felt it was exactly the way I would like to express myself. I had my own collection of my favorite stamps which help me make the writing in the most satisfying way. Nevertheless,  after some time I started feeling I needed mire and more. As a result together with Lemoniade we created our own vintage style collection. It consists of the most important sayings for me. I couldn't make all of them because I believe that our ready tongue should be saved for ourselves.
I hope you will also find something close to your heart  in this collection. Something interesting and inspiring at the same time so that you take the trial. The collection is fully journal style and still not limited in any way. I hope the slogans/ sayings will show you totally new perspective...

Witajcie, przyszedł czas aby pokazać Wam nad czym pracowałam przez ostatnie tygodnie. Marzyły mi się stemple do moich wpisów. Miałam w głowie coś, co udało się zrealizować. Zapraszam na podróż po moim świecie...

Seria obejmuje 17 pozycji , zarówno grafiki jak i napisy, które idealnie ze sobą współgrają, przez co pozwolą Wam stworzyć piękne, spójne prace.

" Journaling... nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to wyrażanie tego co myślę w bardzo dosłowny i wymowny sposób.

Zaczynając journalować byłam zafascynowana formą i przekazem tego rodzaju sztuki. Przeglądałam prace w sieci, studiowałam je... były piękne. Wówczas poczułam, że to jest to, w czym chciałabym się czasami otwierać przed sobą i światem. Uzbierałam sobie kolekcje ulubionych stempli, które pomagają mi wykonać wpis tak, abym była z niego zadowolona.
Jednak po jakimś czasie poczułam potworny niedosyt. Tak powstała kolekcja w stylu vintage razem z Lemonade.
Zostały zawarte w niej najważniejsze dla mnie hasła, ale też przez stworzeniem wielu się powstrzymałam Dlaczego? Dlatego, że czasami warto cięty język zachować dla siebie i oszczędzić go innym.

Mam nadzieje, że Wy również znajdziecie w tej kolekcji coś bliskiego waszym sercom, coś co będzie dla Was na tyle ciekawe i inspirujące, że skusicie się na podjęcie tej próby. Kolekcja jest mocno journalowa, ale nie ogranicza w żadnym stopniu. Liczę na to, bardzo bym chciała, aby hasła otworzyły Was na coś innego, obcego i do tej pory niewypróbowanego ".

 

To tyle na dziś :) cieszę się, że coś się zadziało...
Wszystkie stempelki już dziś dostępne w sklepie, a niebawem pojawią się w sklepach partnerujących z Lemonade.

pozdrawiam serdecznie
Aga

3 komentarze:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza