niedziela, 8 stycznia 2017

Video tutorial - Step by step layout

Przybywam dziś z tutorialem na LO. Wykorzystałam do niego mgiełki Distress oraz media DecoArt.
Uzupełniłam tło stemplami oraz elementami metalowymi. Dodatkowo ostemplowałam kaboszony od spodu i zamalowałam farbą. Chciałam zrobić z nimi coś innego niż zwykle.

Welcome everyone in new year! I would like to wish you all the best. Today I want to present my LO tutorial. I used Distress mists and DecoArt media to beautify my work. The background has stamps and metal elements. Additionally, I stamped the bottoms of cabochons and I painted them. I wanted to do something different than usual with them.






Użyłam: / I used:
Ćwieki metalowe 9x5mm - brązMedia Fluid Acrylics - Raw Umber - DecoArt Inka Gold 62,5g - Brązowy (935)  Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt Pine Needles Distress Spray StainFrayed Burlap Distress Spray StainPrzezroczyste Gesso - Clear - Prima Metalowy trybik - 3,4 cm Kwiatek metalowy 7 – brązMechaniczne serce - SnipArt Duży wahadłowy zegar - SnipArt Sentiments - Moments - stemple akrylowe Kaisercraft Prima Vintage Emporium - Bordeaux 30x30 Checkered - stempel akrylowy Prima Szablon 6x6 - Corncob Etching - Crafter's Workshop

Aga Baraniak

2 komentarze:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza