piątek, 9 grudnia 2016

today choose joy

Dzisiaj jest kolej na wesoły wpis dla sklepu Paper Cocnept, gdzie główne skrzypce gra mój starszy syn.
Do pracy wykorzystałam żelową koronkę, którą uzyskałam z foremki do odlewów, takiej sylikonowej oraz żel 3d heavy body mat z Renesansu. Jak widzicie, ten preparat nie tylko zagęszcza, klei ale też można z nim wiele innych rzeczy robić.
Dodatkowo użyłam grubego wykorjnika Sizzix, który wycina świetne serca w różnym rozmiarze. Można z tym wykrojnikiem naprawdę dużo zrobić. Ja już mam kolejny pomysł na LO, mam nadzieję, że szacu w tym tygodniu wystarczy żeby się pobawić.






4 komentarze:

  1. Ale fajnie napaćkane :) choć co bys nie zrobiła to i tak fotka młodego najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje kochana :) bałagan jak tra la la

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie jakbyś przelała całą energię ze zdjęcia na wpis! Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza