poniedziałek, 19 grudnia 2016

Mediowy notes

Nie wiem jak Wy, ale ja mam takie swoje ulubione produkty, które używam zawsze, do każdej prawie pracy. Do takich rzeczy zaliczam niektóre stemple z Lemonade.
Do you have your favorite products which you use everytime you create? I do! There are few Lemonade stamps among them.
Wykonałam w prezencie notes. Postanowiłam sobie, że okładka będzie lekko mediowa w jesiennych barwach.
I made a notebook for a christmas gift. I wanted the cover to have mixed-media touch and warm colours of autumn.



Całość ozdobiłam stemplami z serii basic. Bardzo lubię je używać do prac, gdyż pasują do wszystkiego. Z racji tego, że bardzo rzadko używam stempelków do kolorowania i napisów, ratuję się serią basic z Lemonade, która jest dla mnie po prostu must have.
The whole is embelished with stamps from Basic collection. I like them very much because they might be used with every project. I rarely colour stamped images, I hardly ever use sentiment stamps, but Basic stamp collection is my "must have".



Na koniec zamediowałam mocno napis z tekturki. Zanim go polakierowałam, poodbijałam na nim również stempelki. Dzięki temu nie wytrą się nigdy i mają efekt lekkiego 3D poprzez naniesiony na nie lakier.
I used varius media to embelish my chipboard sentiment. Firstly, I stamped it, then I used varnish. This technique protects the stamped pattern - it won't rub off. Moreover the varnish adds a 3d effect.

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza