środa, 9 listopada 2016

Maska z wykrojnika?

Uff kolejna wolnostąja szkatułka zagospodarowana. Od dawna szukałam rozwiązania na głęboki szablon. Chciałam uzyskać efekt mocno 3D naniesiony na powierzchnię. Z pomoca wykrojnika Carabelle Studio udało mi się to.
Przygotowałam coś, co mam nadzieję Was zaskoczy i zmobilizuje do główkowania przy użyciu różnych narzędzi.
Szkatułkę w całości pokryłam gessem. Następnie zrobiłam przecierki z farb Inka Gold. Użyłam do tego dwóch kolorów: złota oraz granatu. Są pięknie opalizujące i mieniące się i idealnie pasowały mi do mojego retro projektu. Postanowiłam również wykorzystać wykrojnik Carabelle Studio dostępny w sklepie RKS. Użyłam go jako maskę. Tak tak, dobrze czytacie.Nałożyłam przez niego strukturę. Z początku chciałam wycinać wzór, ale to jest takie oczywiste...
Całość szkatułki ostemplowałam nowymi stemplami KAISERCRAFT i pochlapałam tuszem Distress. Jak widać stemple te służą nie tylko do robienia sentencji czy po prostu zwykłych napisów, ale również można nimi doskonale zdobić i tworzyć tło.
Kaboszonami wykończyłam pracę, aby była 3d jeszcze bardziej. Tekturkowy napis pomalowałam Inką złotą a następnie na napis naniosłam Glossy Accents, aby uzyskać na nich krople deszczu, które osiadły na teksturze jak rosa...
Mam nadzieję, że choć trochę zainspiruję Was do twórczego działania.


Hello dear retromaniacs. Today I prepared something that Ii hope to surprise you with and encourage you to be creative when using various tools.I covered the whole chest with gesso. Then I rubbed on some Inka Gold. I used two colours: gold and dark blue.
I also decided to use my new Carabelle Studio cutting die as a stencil. Yes, you read that right. I used it to apply texture through it. Initially I wanted to cut out the shape, but that would be so obvious. :)

I stamped my newly bought Kaisercraft stamps all over the chest and splashed with Distress Spray. As you can see, the stamps can serve not only as the inscriptions themselves, but will also work great when preparing a background.I decided to use cabochons to put a final touch to the project and embellish it.







Użyłam: / I used:

Wykrojniki - My Heart by B. Koopsen - Carabelle Sentiments - Moments - stemple akrylowe Kaisercraft Zestaw napisów XXL - Create art - SnipArt

Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918) Inka Gold 62,5g - Granatowy (913) Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml

Tusz Archival - Jet Black Crackle Accents 59ml Glossy Accents 59ml

Picket Fence Distress Spray Stain Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm Uchwyt metalowy - głowa lwa - brąz 2

10 komentarzy:

  1. cudowna <3 aż nabrałam ochoty na zrobienie swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie klimatyczna szkatułka :) Świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, coeszę się że to piszesz-bo taki właśnie był zamysł :) pozdr serdecznie

      Usuń
  3. Ale genialna! Piękne te efekty kropel ;) U mnie właśnie leżą niewykorzystane wykrojniki Sizzixa, a miały być takie super uniwersalne, również jako maski, jeszcze czekam na natchnienie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I iuż długo główkowałem jak by tutaj uzyskać efekt mocno 3D.Tylko uwaga-może hyć problem z przyczepnością :) rożnych mediów ze względu na ilość i wysokość warstwy.Powodzenia ;)

      Usuń
  4. W Twoich pracach widać,że lecisz na żywioł,nie boisz się, eksperymentujesz, jestem zachwycona efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Twoich pracach widać,że lecisz na żywioł,nie boisz się, eksperymentujesz, jestem zachwycona efektami :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza