piątek, 25 marca 2016

Album na zdjęcia z Primą dla Retro Kraft Shop


Dziś przygotowałam dla Retro Kraft Shop album na zdjęcia, który jest bardzo klimatyczny.Hi everone. Today I have prepared for you a romantic photo album. Do wykonania albumu skłoniła mnie nowa kolekcja papierów Prima Marketing " Tales of You&Me". I just couldn't resist when I got the latest Prima Marketing ' Tales of You&Me' paper. Zawarłam w nim wiele dodatków, romantyczną ramkę na zdjęcia, motyle, sporo koronek i metalowych gadżetów.Okładkę wykonałam z płótna, natomiast karty z papieru kraftowego.


Zawiera on w sobie dużo papieru kraftowego oraz sporo dodatków metalowych, które dodają mu klimatu.

It contains a lot of craft paper and metal accessories which give the album a special climate.



Wykonanie okładki i kart zajęło mi dużo czasu.
Making covers it took me a long time...



Wykonałam bardzo warstwową kompozycję
I created a very layered composition.



Użyłam pierwszy raz nowych pudrów Prima Marketing.
I used the first time new powder Prima Marketing.


Do wykonania pracy tła użyłam tuszu Distress, fantastycznych mgiełek Distress vintage photoground espressoshabby shutters.
 To create the album, I used Distress ink, the fantastic Distress Sprays in vintage photoground espresso and shabby shutters



Użyłam / I used:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza