czwartek, 5 listopada 2015

Bombka świąteczna - bez wilkołaka

Witajcie :) wszyscy Ci, którzy dziś zajrzycie do mnie :)

Przedstawiam Wam moją mroczną bombkę! 
Po tym strasznym lesie, na wzgórzu biega jakaś samotna, wściekła baletnica,
jest ciemno, brakuje słońca...........  latarnia nie działa, brakuje tylko wilkołaka.....
 mroczny klimat, mroczny las, mroczna cała ona......

To pierwsza z takich akrylowych. Już pisałam wcześniej, że moje bombki będą w tym roku bardzo nietypowe. Ale jeszcze sama dla siebie wykonam taką słodziakową, z czerwienią, bielą, zielonym brokacikiem :) heh

Artimeno znajdziecie bombki akrylowe, która jest dziś przedmiotem mojej fantazji :) 
Ze spaceru pozbierane dary natury :) 
Ostatnio zawsze wracam w wypchanymi kieszeniami ....












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza