środa, 21 października 2015

Mini scrap for La La Land Crafts

Hello. Today I made for La-La Land Crafts mini scrap!
This is another of my inspiration. Today black, turquoise and gold.... 
Wery interesting combination of colors.
 Actually my favorite...


Hello :)
Niestety boję się bardzo dużych powierzchni, boję się problemu z ich zagospodarowaniem, więc oszukuję trochę :)
Wykonałam takiego mini scrapa, bo 20x20. Jak nabiorę odwagi na dużą powierzchnię, to wykonam takiego
30x30.
Czarny papier 13arts jako tło był dla mnie wyzwaniem. Trochę się przeliczyłam.
W rezultacie efekt końcowy nie jest taki zły.

Jak zwykle powyciągałam jakieś starocie z ozdób i heja.



pracę podsyłam do CraftManii
zainspiroały mnie z tablicy: róże, tiul, element koronki, kolory, złote dodatki, elementy metalowe


List of products from La-La Land Crafts store:

3 komentarze:

  1. Wspaniale Ci wyszło , podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piękny piękny! Poprzedni był o ile pamiętam 17/17, teraz 20/20, pomalutku dojdziesz do maksymalnej powierzchni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ! barokowy taki :) Nie masz powodu bać się większych powierzchni :) Dziękujemy za udział w zabawie CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza