piątek, 4 września 2015

Album nowego miejsca

Wraz z moją przeprowadzką do biura, na którą już czekałam długo, 
zaczęły powstawać nowe rzeczy.
Zanim przystąpiłam do pracy, trzeba było przewieźć choć część przydasi :)
Śmieję się każdego dnia do siebie, jak wychodzę z domu przed 8 rano obwieszona torbami.
Za mną dzieci, które trzeba zaprowadzić do żłobka i przedszkola :)
Więc, jak już zwiozłam minimum do zrobienia czegokolwiek, zaczęłam dłubać.
Ten albumik powstał jako pierwszy i mam nadzieję, że będzie 
dobrym początkiem :)
Wykonany jest w środku ze ścinków z mojego wcześniejszego zlecenia, 
mianowicie z papierów LemonCraft Dom Róż oraz Senne Poranki.
Kluczową rolę odgrywała również tekturowa ramka oraz maska Agateria
 




 Do wykonania okładki albumu, użyłam płótna craftowego Studio75
Karty w środku wykonane są w całości ze ścinków




Dodatkowo do wykonania pracy użyłam

wykrojnika sizzix



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza