sobota, 15 sierpnia 2015

kartka imieninowa nie podarowana :)

Dziś wykonałam na szybko, ale to było takie baaaaaaaardzo szybko, kartkę imieninową. 
Bardzo rzadko stosuję napisy typu: W dniu urodzin, Wszystkiego najlepszego, W Dniu Ślubu itd...
Wolę robić kartki na różne okazje, niż podporządkowywać je danej chwili :)

Mojemu mężowi oczywiście się nie spodobała i w rezultacie nie została podarowana Babci na 89 imieniny :)
Ale cóż, zdobi moją półkę hehehe Może przy najbliższej okazji znajdzie nowego właściciela :p

Nie mogłam się oprzeć kwiatuszkowi Prima Valentina-Simona - skutecznie mnie uwodził aż się doprosił....
Mój ogrom koronek sprawia, że pakuję je gdzie popadnie. 







podsyłam do

Bingo linia koronka-perła-brokat


Rapakivi Moodboard


wyzwanie z tablicą inspiracyjną
inspiracją był bączek, i jego karmelowo-żólte paski :)


Do wykonania mojej kartki użyłam:



13 komentarzy:

  1. Wspaniała! Ja też nie lubię robić napisów "okazyjnych". Wolę jakieś inne sympatyczne napisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaaaardzo baaaaaardzo piękna...

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piekna:), och ci mezowie:D, mam podobnie:D, pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miła dla oka karteczka, brak napisu daje mozliwosc wielu okazji :) dziekuję za udzial w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem :) Dziękujemy na udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez robię kartki bez napisów, jakoś psują mi "malarskość" kartki. Twoja jest piękna, pochlapana, poszarpana i bardzo dopracowana. laurkowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka! Co się tu Mężowi nie podobało? ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna, gratuluję wyróżnienia w studio75 ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza